Computer Press Velká kniha reportážní fotografie

Ak sa chcete dozvedieť ako vznikajú fotografie, ktoré dokážu vyprávať strhujúce príbehy a dokonca pohnúť s verejnou mienkou, prípadne Vás skôr zaujíma to nad čím premýšľajú žurnalisti pred tým ako stlačia spúšť tak toto je kniha práve pre V
Výrobca:
Computer Press
Obj. číslo:
9788025137208
Dostupnosť tovaru:
Na sklade
21,90 € 19,91 €
-+

Chcete sa dozvedieť ako vznikajú fotografie, ktoré vyprávajú príbehy a niekedy dokonca aj pohnú verejnou mienkou? Alebo Vás skôr zaujíma, nad čím premýšľajú profesionálny žurnalisti pred tým, ako stlačia spúšť fotoaparátu? Príjmite teda pozvanie na výpravu za skvelými zábermi od Vincenta Laforeta, reportéra, ktorý patrí medzi 100 najvplivnejších svetových fotografov.

Samotné fotografie ale rozprávať svoje príbehy len tak. Musíte správne vybrať, čo do záberu patrí a čo už nie. Na aké prvky v zábere klásť dôraz a ktoré skôr potlačiť, aby celkový dojem vyznel tak, ako máte v úmysle a zároveň sa Vám podarilo zachovať estetickú hodnotu fotografie. Okrem toho sa je samozrejme treba vysporiadať s obecnými výzvami, ako je využitie svetla, farby a tvarov, takže Vám iste prídu vhod užitočné rady držiteľa mnohých medzinárodných fotografických ocenení.

V trináctich tématických kapitolách Vám autor umožní pozrieť sa na svet cez hľadáčik svojho fotoaparátu a dozviete sa ako odfotografovať rôzne udalosti od športového zápasu cez prírodnú katastrofu, alebo vojnu až po rozsiahlu reportáž z mestkého prostredia. Okrem cenných informácií zo zákulisia získate aj detailný pohľad na pestrý svet reportážneho žánru.

V knihe autor popisuje princípy fotožurnalizmu, pravidlá úspešnej reportáže, ako okrem príbehu zachytiť na vašich fotografiách aj emócie, vhodnú kompozíciu fotografie pre jednotlivé typy fotografií, kedy využívať neštandardné objektívy a ďalšie príslušenstvo, na čo si dávať pozor pri portréte a akčných fotografiách. Kniha sa predáva spolu s priloženým DVD, kde nájdete viac ako 2 hodiny užitočných rad, návodov a príbehov zo zákulisia.

Základné údaje o Veľkej knihe reportážnej fotografie:
Názov knihy: Velká kniha reportážní fotografie
Podtitul: Jak vznikají snímky, které řeknou více než slova